Stolní kalendáře – nápady na kreativní imageovou propagaci
Stolní kalendáře – nápady na kreativní imageovou propagaci
Uvažovali jste někdy o reklamě v kalendářích? Je to velmi jednoduchý a elegantní způsob, jak efektivně propagovat váš podnik. Proč byste se měli rozhodnout pro imageovou propagaci vaši firmy v kalendářích? Doufáme, že po přečtení dalších odstavců se rozhodnete právě pro tuto formu reklamy.
Elegantní, originální forma reklamy
V každodenním životě rádi používáme kalendáře, nejen ty na obrazovce počítače. Často používáme stolní kalendáře, abychom si mohli poznamenat důležitou událost, nebo když si potřebujeme něco rychle zapsat. A protože jsou stolní kalendáře kompaktní, vejdou se na libovolný psací stůl. Jsou nezbytné pro zaškrtávání důležitých termínů, obchodních schůzek nebo narozenin. Malý kalendářík je perfektní jako doplněk do peněženky nebo záložka do knihy.
Jak lze ve stolních kalendářích zakomponovat reklamu, aby nebyla dotěrná? Zkuste použít jemný vodoznak znázorňující logo společnosti nebo něco, s čím je spojována, např. nejlépe prodávaný výrobek nebo snímek prestižních nemovitostí. Možnosti je opravdu hodně. Vaším úkolem je zvolit si tu, která efektivně zlepší povědomí o vaší společnosti a umožní vám navázat nové obchodní vztahy.
Který kalendář bude nejlepší?
I když nejčastěji volenými zákazníky kalendáři jsou nástěnné kalendáře, stojí za to porušit tradici a rozhodnout se pro jejich malou, leč znamenitou podobu – stolní kalendář. I když se může zdát, že větší formát (tříměsíční kalendář) umožňuje využití větší reklamní plochy, neosvědčí se toto řešení u každé cílové skupiny. Než se rozhodnete pro nástěnný nebo stolní kalendář, zvažte skupinu vašich odběratelů. Příklady kalendářů, které naleznete v naší nabídce, jsou zde: https://piga.cz/
Verze mini nebo maxi?
V závislosti na zvolené cílové skupině můžete odhadnout, zda se vám marketingově více vyplatí mini nebo standardní verze, zahrnující nástěnné kalendáře. Možná se ve vašem případě nejlépe osvědčí malé kalendáříky?
Při investici do této formy reklamy mějte na paměti, že zákazníci budou používat kalendáříky celoročně, takže všechny podrobnosti týkající se designu, velikosti vodoznaku nebo písma by měly být určeny mnohem dříve než během zadávání první zakázky na tištěné kalendáře. Vy rozhodujete o tom, jak vás vidí jiní. A jak vás vidí, tak o vás píší. Tak udělejte vše proto, ať o vás píší jen dobře.