Reklamační řád
Záruka, reklamační podmínky a reklamační řád
a) Ustanovení tohoto bodu se nevztahují na kupujícího, který nakupuje zboží za účelem podnikání a ne za účelem osobní spotřeby fyzických osob. Odpovědnost za vady zboží se v tomto případě řídí ustanoveními §422 a násl. Obchodního zákoníku. Prodávající vyřizuje spotřebitelské reklamace v souladu s právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 250/2007 Sb v platném znění, občanským zákoníkem ČR a platnými právními předpisy.
b) Při všech výrobcích kupovaných na základě občanskoprávních vztahů je záruční doba v souladu s právními předpisy České republiky standardně 24 měsíců, pokud právní předpisy ČR nestanoví kratší dobu pro určité druhy zboží. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
c) Trvání záruční doby vyplývá z právních předpisů České republiky. Pokud je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.
d) Záruka se nevztahuje na vady a poškození vzniklá: v souvislosti s běžným opotřebením, jednáním kupujícího nebo třetí osoby po převzetí zboží kupujícím, neodborným, nešetrným zacházením, nadměrnou zátěží, mechanickým poškozením nebo opotřebením, použitím zboží v rozporu s jeho účelem použití nebo nedodržením pravidel užívání, údržby nebo skladování, při živelných katastrofách, nebo uskladněním.
e) Kupujícímu zaniká záruka v případě pokud bude proveden neodborný zásah do zboží. Smíšená různých druhů zboží, případně jakýmkoli jiným znehodnocením.
f) Kupující může uplatnit reklamaci zasláním zboží na adresu:
Naureus sro
Bystrická cesta 54A
Ružomberok
034 01
Anebo zasláním přes zásilkovnu - pro bližší informace prosím kontaktujte zákaznický servis
Před zasláním zboží nás prosím kontaktujte na mail: info@naureus.cz, kde v těle zprávy uveďte:
Název zboží podle faktury
Číslo faktury
Popis důvodu reklamace
g) K reklamovanému zboží přiloží kupující čitelný originál dokladu o koupi zboží a podrobně uvede popis vady.
h) Prodávající potvrzení o uplatnění reklamace doručí spotřebiteli nejpozději spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace nemusí doručovat, pokud spotřebitel má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem. Posouzení reklamace bez předložení zboží není možné.
i) Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo pokud se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné těžkosti. Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Pokud jde o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
j) Prodávající vydá o vyřízení reklamace doklad, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele a právními předpisy. Kupující bere na vědomí a souhlasí, že doklad o uplatnění reklamace a vyřízení reklamace bude doručen kupujícímu v souladu s právními předpisy. Po ukončení reklamačního řízení, jakož i na základě výzvy kupujícího je kupující povinen ve lhůtě 15 dnů si převzít od prodávajícího reklamované zboží, pokud reklamace byla vyřízena formou opravy, slevy, výměnou zboží (nové zboží) nebo zamítnutím reklamace.
k) V případě, že bude reklamace uznána jako oprávněná a zákazník bude požadovat vrácení peněz, budou tyto prostředky vráceny zákazníkovi do tří dnů po uznání reklamace prodávajícím a to na účet zákazníka, který bude uveden při podání reklamace.
a) Ustanovení tohoto bodu se nevztahují na kupujícího, který nakupuje zboží za účelem podnikání a ne za účelem osobní spotřeby fyzických osob. Odpovědnost za vady zboží se v tomto případě řídí ustanoveními §422 a násl. Obchodního zákoníku. Prodávající vyřizuje spotřebitelské reklamace v souladu s právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 250/2007 Sb v platném znění, občanským zákoníkem ČR a platnými právními předpisy.
b) Při všech výrobcích kupovaných na základě občanskoprávních vztahů je záruční doba v souladu s právními předpisy České republiky standardně 24 měsíců, pokud právní předpisy ČR nestanoví kratší dobu pro určité druhy zboží. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
c) Trvání záruční doby vyplývá z právních předpisů České republiky. Pokud je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.
d) Záruka se nevztahuje na vady a poškození vzniklá: v souvislosti s běžným opotřebením, jednáním kupujícího nebo třetí osoby po převzetí zboží kupujícím, neodborným, nešetrným zacházením, nadměrnou zátěží, mechanickým poškozením nebo opotřebením, použitím zboží v rozporu s jeho účelem použití nebo nedodržením pravidel užívání, údržby nebo skladování, při živelných katastrofách, nebo uskladněním.
e) Kupujícímu zaniká záruka v případě pokud bude proveden neodborný zásah do zboží. Smíšená různých druhů zboží, případně jakýmkoli jiným znehodnocením.
f) Kupující může uplatnit reklamaci zasláním zboží na adresu:
Naureus sro
Bystrická cesta 54A
Ružomberok
034 01
Anebo zasláním přes zásilkovnu - pro bližší informace prosím kontaktujte zákaznický servis
Před zasláním zboží nás prosím kontaktujte na mail: info@naureus.cz, kde v těle zprávy uveďte:
Název zboží podle faktury
Číslo faktury
Popis důvodu reklamace
g) K reklamovanému zboží přiloží kupující čitelný originál dokladu o koupi zboží a podrobně uvede popis vady.
h) Prodávající potvrzení o uplatnění reklamace doručí spotřebiteli nejpozději spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace nemusí doručovat, pokud spotřebitel má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem. Posouzení reklamace bez předložení zboží není možné.
i) Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo pokud se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné těžkosti. Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Pokud jde o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
j) Prodávající vydá o vyřízení reklamace doklad, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele a právními předpisy. Kupující bere na vědomí a souhlasí, že doklad o uplatnění reklamace a vyřízení reklamace bude doručen kupujícímu v souladu s právními předpisy. Po ukončení reklamačního řízení, jakož i na základě výzvy kupujícího je kupující povinen ve lhůtě 15 dnů si převzít od prodávajícího reklamované zboží, pokud reklamace byla vyřízena formou opravy, slevy, výměnou zboží (nové zboží) nebo zamítnutím reklamace.
k) V případě, že bude reklamace uznána jako oprávněná a zákazník bude požadovat vrácení peněz, budou tyto prostředky vráceny zákazníkovi do tří dnů po uznání reklamace prodávajícím a to na účet zákazníka, který bude uveden při podání reklamace.